Uni.marketing
Syftet med denna bloggs existens är tudelat. För det första vill vi skapa en större transparens i vårt eget arbete med marknadsföring och kommunikation vid den kommande Ekonomihögskolan vid Linnéuniversitetet. Vår förhoppning är att få med fler åsikter, funderingar och tankar från fler personer helt enkelt. För det andra känner vi ett behov av att diskutera hur kommunikation (läs riktad marknadsföring) yttrar sig inom universitetens och högskolornas stängda värld.

Disclaimer
Åsikterna och artiklarna på den här bloggen är våra egna och representerar inte nödvändigtvis våra respektive arbetsgivare eller det stundande Linnéuniversitet. Vi ansvarar heller inte för innehållet på sajter, bloggar eller andra Internetkällor som länkas till från den här bloggen.

Linus Brandin
0739-565156
linus.brandin@hik.se
Skype: linusbrandin1

Erik Sellström
070-607 00 94
erik.sellstrom@vxu.se
Skype: erik.sellstrom
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/eriksellstrom


Bloggstatistik

  • 3,430 besök

Erik twittrar

  • RT @NASAClimate: “It’s no longer a question of whether the West Antarctic Ice Sheet will melt, it’s a question of when.” https://t.co/pFELr… 2 days ago
  • RT @TheEconomist: How does a nation of 4.7m people—roughly half the size of London or Paris—consistently produce the best rugby team? https… 3 days ago
  • RT @owenil: Goldman Sachs-chefen Steven Mnuchin finansminister och miljardären Wilbur Ross handelsminister. Kampen mot etablissemanget går… 3 days ago

RSS Andra bloggar länkar

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Disclaimer

Åsikterna och artiklarna på den här bloggen är våra egna och representerar inte nödvändigtvis våra respektive arbetsgivare eller det stundande Linnéuniversitet. Vi ansvarar heller inte för innehållet på sajter, bloggar eller andra Internetkällor som länkas till från den här bloggen.

%d bloggare gillar detta: